loading...
خرید اینترنتی هدیه|خرید پستی هدیه
مدیر فروشگاه بازدید : 50 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

گرت بیل: خوشحالم که همین چند دقیقه را بازی کردم

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید در مورد شایعات جدایی از این تیم در تابستان امسال صحبت کرد.​​​​​​​

 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره ولزی بعد از سپری کردن دوران مصدومیت، دیشب در دقایق پایانی دیدار برابر یوونتوس به میدان آمد تا سهم کوچکی در دوازدهمین قهرمانی کهکشانی ها در اروپا ایفا کند.

 

گرت بیل گفت: "من هرگز این شایعات را نمی خوانم پس صحبتی در این خصوص ندارم. من از حضور در رئال خوشحال هستم و تابستان سال گذشته نیز قراردادی بلندمدت را به ثبت رساندم و کسب 3 لیگ قهرمانان در 4 فصل دلیل این احساس است.

 

 

 

 

چنین کارنامه ای شگفت انگیز است و قهرمانی در این جام ها همان دلیل اصلی حضور من در رئال مادرید بوده پس باید از این لحظات لذت برد.

 

بازی کردن در خانه و پیروزی در دیدار فینال بسیار شیرین بود و حالا ما فصلی بسیار خوب و با تجربه های بزرگ را به پایان رساندیم.

 

سال گذشته مشکلات زیادی را به علت آسیب دیدگی و بعد از آن بازگشت سریع به میادین تجربه کردم اما در نهایت برای رسیدن به این دیدار خیلی تلاش کردم و خوشحالم که چند دقیقه نیز موفق به بازی کردن شدم.

 

همانطور که گفتم این لحظه بسیار خاصی برای من است زیرا کمتر بازیکنی این شانس را داشته که در محل تولد خود فاتح لیگ قهرمانان شود."


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه اینترنتی MY ZOHREH عرضه بهترین و شیک ترین هدایای روز والنتاین روز مرد روز زن مناسبتی دوستانه کودک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 562
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,186
  • بازدید ماه : 1,186
  • بازدید سال : 15,105
  • بازدید کلی : 149,790
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ